About Me

My photo
Assalamualaikum (: known as nonnyy :) yellowish-brown skin tone. 21 years old. still studying. 166sm. 50kilogram average. Not so talkative and positive not passively. Arrogant little bit yes i admit it. Fanatic skinny jeans but i'm fat (: shark teeth HAHAHA but i love my smile. Never published my blog. I create just to share my personal life with you. My pleasure to meet u all. cheers (:

Friday, August 26, 2011

hatemissyou !

IM SO MISS YOUU .
WHERE ARE YOU ?
HAVE BEEN SO LONG WE DIDN'T SPEAK AND CONNECTED.
ARE YOU OKAY THERE ?
I MISS YOU. DID YOU MISS ME ,
ouhhhhhh wanna cry ! :'(
badly person make me cry easily nowadays.
where are you , somebody cute that i known so have very good sincere heart.
now, you disappear just like that.
such a *
ihateyousomuchh ! ;'(( !


saya rindu pada seseorang yang pernah suka mahu ambil tahu keadaan/pasal saya.
saya selalu rindu pada seseorang yang selalu cakap saya cantik yang saya percaya ikhlas dari hatinya.
saya selalu rindu pada seseorang yang matanya ikhlas menyayangi dan menjaga saya.
saya rindu pada seseorang yang sudi pinjam bahu untuk saya bila saya sedih.
saya rindu pada seseorang yang saya selalu lepaskan marah dan sedih, dan dia tak pernah reflect balik.
saya rindu pada seseorang yang terima saya yang kelam kabut dan lampi ini.
SAYA SELALU RINDU AWAK . SELALU ! INGAT TUH ! 


No comments:

Post a Comment