About Me

My photo
Assalamualaikum (: known as nonnyy :) yellowish-brown skin tone. 21 years old. still studying. 166sm. 50kilogram average. Not so talkative and positive not passively. Arrogant little bit yes i admit it. Fanatic skinny jeans but i'm fat (: shark teeth HAHAHA but i love my smile. Never published my blog. I create just to share my personal life with you. My pleasure to meet u all. cheers (:

Friday, May 6, 2011

rindu awak , bestie

hello and assalamualaikum . this time i want to write luahan hati sanubari i huu. nothing negative laa. i miss my most bestie , uhuuu sayanggs :(
sorry dear , i memang rapat dengan semua orang . maaf . sesekali i ada ter-ignore u my dear. but believe me dear , i sayang u lebih awak dari yang lain. uhuuu. heyy not lesbo okay. i terharu with her <3 , of course she have beautiful kindly heart yang i jarang nampak people surrounding me hati sebaik dan sematang dia. how much i love i adore u , awak. sangat baik. sumpah. chantek :) selalu share everything. she never exhaust with my boring story. selalu pay attention , while i sad and while im so happy. i happy , make some joke she is the one who laugh it loud. although exactly didnt funny so ? hehhee. hati ikhlas dan selalu rajin bagi pendapat. anything selalu nak sama. sangat baik kann friends , ;D

sorry awak . i dah lukakan hati u. i tak sengaja ignore u.
i layan semua orang sama rata. mungkin sebab itu awak terasa sikit. takpe i paham. i layan u teruk betul. but please , hear this. u always be my part of heart. u sakit , i sakit jugak.
i taknak sakiti hati kawan yang sebaik awak . 
truly from my heartIM SO SORRY :(

i memang admit i salah on that day. tapi i kenal u awak. i dah minta maaf atas semuanya.
sumpah takde niat dalam hati nak buat awak macam tuh. 
and then , couples of days. saya jealous .
uhuuu
awak rapat dengan somebody else. mula-mula negative i think. who's her is her better than me dear ? :(
so sadd . iskkk . sedih sngatt.
tu laa nonny. balasan for u. buat orang macam tuh lagi ,
tapi i buat apa ?
its okay kawan. pikir-pikir balik , that person sebenarnya hati baik jugak awak. ehh. apa i dah buat nie. she also my friends kan. kenapa nak jeolous tak tentu pasal nie nonny , come on laa. mature please babe. sorry * for both of u. :(
takpelaa. im so sorry. i dah lupa diri i sebenar , sebab jeolous.
sorry kawan.
sigh * ouchh. that's not me. its okay babe. i can see she is better than me. more better i think. hmm. i redha. even Mr. Pretty pun if he found girl better than me , why not i pass him to better than me. i will pray the best happiness for them. oooohhhh God. ;(( please make me strong . ahhhaaaaaaa !

awak. can u be my bestie again ?
im so lonely without u. memang i ada kawan yang lain ,
but i need u moree BESTIE ;(
sad missing u dear ;(
they dont have years with me , like u
i need u .
I LOVE YOU , AWAK .

No comments:

Post a Comment