About Me

My photo
Assalamualaikum (: known as nonnyy :) yellowish-brown skin tone. 21 years old. still studying. 166sm. 50kilogram average. Not so talkative and positive not passively. Arrogant little bit yes i admit it. Fanatic skinny jeans but i'm fat (: shark teeth HAHAHA but i love my smile. Never published my blog. I create just to share my personal life with you. My pleasure to meet u all. cheers (:

Monday, November 28, 2011

Idols - Female

assalamualaikum, hello :)
saja nak share with you all.
those female was woww. superb.
who i adore much.huhh


.her style.
Maria Elena ? siapa dia tuh. my sis pun selalu cakap pasal dia.
okay then. i pun surf internet search for her blog.
i baca blog dia. huhh..gonna excited for read entry by entry.
ohh. blogger terkenal dan i love her personality !
memang gila-gila HHAHA
macam i lah. gilaaa :D
i rasa banyak persamaan antara kami. uhukk (perasaan) :)

the best Malaysian singer that i thought.
sekarang dah jadi jutawan, ada business sendiri, ada style sendiri.
wahh. i adore body dia.
muslimah but i love it. shawl, top, shoes.
includes her voices. love it :)
inspire me most.
Yuna Yani. ahaaa :D

.Thought.Speech.Mature.
kenapa i suka Sharifah Amani ?
sebab i dia anak kedua macam i. hehhe
(semua nak sama kan i nih, huhh)
i suka dengar English dia,
i suka baca what she was wrote.
dia sangat matang.
dan dia sangat talented actress,
tak kisah lah dia pernah kontroversi pasal botak kepala lah, malay error lah
tapi i suka the way dia bercakap and act.
love her ;)

.international singer.
i love Paramore much much 
start bila they are perform in Malaysia awal tahun ini buat i adore sangat.
terus i search semua lagu-lagu Paramore.
amaze.
suara Hayley so woowwww
i dengar konsert tuh suara dia tak pecah langsung pun,
although sudah nyanyi banyak sangat lagu malam tuh.
tak macam sesetengah singer Malaysia, semput cepat hahhaha

.model.
Model paling i suka search on internet was her.
awesome. boy-ish look.
pretty, beautiful talented.
i love youuu Agyness ^^)

they were my idols of everything.
i suka dan akan mengikuti setiap progress mereka.
but ,
not them actually the main idols.
who my truly idol ?
that my MUM'S !
heehehe.
iloveyousomuch mum .
one day I harap dapat jadi dan berjaya macam mamaa.
insyALLAH :D

No comments:

Post a Comment