About Me

My photo
Assalamualaikum (: known as nonnyy :) yellowish-brown skin tone. 21 years old. still studying. 166sm. 50kilogram average. Not so talkative and positive not passively. Arrogant little bit yes i admit it. Fanatic skinny jeans but i'm fat (: shark teeth HAHAHA but i love my smile. Never published my blog. I create just to share my personal life with you. My pleasure to meet u all. cheers (:

Friday, September 16, 2011

Janji - Akim :)

im updating song that always cross in my mind lately.
love to repeat this song everyday (:
Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu yang aku tahu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu 
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Aku janji padamu
Akan mencintaimu

Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Takkan menduakanmu

* :)

No comments:

Post a Comment