About Me

My photo
Assalamualaikum (: known as nonnyy :) yellowish-brown skin tone. 21 years old. still studying. 166sm. 50kilogram average. Not so talkative and positive not passively. Arrogant little bit yes i admit it. Fanatic skinny jeans but i'm fat (: shark teeth HAHAHA but i love my smile. Never published my blog. I create just to share my personal life with you. My pleasure to meet u all. cheers (:

Sunday, March 20, 2011

missing u , mr Pretty

hye hello sayangg. mcm mane syg kat sane ? sehat tak. cukup makan tak. hmm i don't know , adakah i still your concerning about ? it's okay. kerja lagi penting syg. i trust u there. haihh. nape nie nonny ? i cuba pujuk diri i. crying writing blog nie. sygg. ;(



syg..kenape tak text ynie nie. kenapa. i ada buat salah kat u ke ? boleh tak cakap dengan ynie kenape.. are u trying to avoid me ? why darling ?..can u explain me the answer.......... ;(
i send text about 5 pages. crying..masih mengharap answer kenapa u ignore me. im so sorry syg , i text dengan member laki on fb. im sorry. mereka semua tuh member kelas i. im so sorry. u tak suka kan.. i pun tak suka kalau ade girl lebih-lebih dengan syg kat fb tuh. bukan taknampak u 'in the relationship' with me ? hurmm. jealous tahuu. okay untuk u i kurang kan text dengan dorang okay ? everything for u dear. anything. syg kalau ada apa-apa please tell me baby ?
im so sorry sygg. im sorry tido awal. hehe. i penat sikit. syg sampai rumah lepas balik kerja jam12 setengah malam. i tunggu u syg. i rest kejap..hee tahu-tahu dah pagi da. '' u memang..tdo mati ape.. '' hehehe..sweet. i miss u..i miss u so much..
susahla syg. bercinta jarak jauh nie. walaupun u at singapore. tak jauh tapi syg kite jarang dapat jumpa. i want care about u more than other people. more than your mother either. i love u , i adore u dear. hmm.. miss all our memories before. not sweet like before. i change. u also. u didn't here when i need u. i need u to hear me, hear my problem (eee tamak la perempuan nie. semua nak share) haha. sorry *
a few moment after, he replied : 

'' sygg..nape cakap camnie. i selalu ingat kat u. please jgn cakap mcm nie lagi. i always miss u ynie. why syg mcm nie. hm apa-apa pun , please remember this. i always love u , always sygg. sebelum tido i tengok picture syg sampai i tetido. so miss u.. and syg..maapkan i terlalu kerja. i work utk family and masa depan kite. (haishh.tesenyum i kejap :P) jgn mcm nie lagi ye.. ''

ouhhh. terharu sangat sygg. ynie syg u sgtt jugak. and please remember it always yahh. anything happen , don't worry. i will wait for u. for our future that we want to create together later. sygg. I LOVE YOU ;')



No comments:

Post a Comment