About Me

My photo
Assalamualaikum (: known as nonnyy :) yellowish-brown skin tone. 21 years old. still studying. 166sm. 50kilogram average. Not so talkative and positive not passively. Arrogant little bit yes i admit it. Fanatic skinny jeans but i'm fat (: shark teeth HAHAHA but i love my smile. Never published my blog. I create just to share my personal life with you. My pleasure to meet u all. cheers (:

Saturday, September 25, 2010

A and R ;(

tak tahu laa..sebaknyer hati ni. sakit.. mungkin tuhan tentukan semue ni ade sebab nyer. i dunt know..im crying.. ;(
friends, u just leave me behind. aku kenal ko dari form5 babes. mungkin tempoh perkenalan nie tak lame tp ntahla babe. mule-mule ko kawan kepada kawan aku.aku kenal la ko. kawan aku selalu citer sal ko. ko jela kawan yang boleh aku curik rahsia kawan aku lagi sorang nie. sigh* ape aku merepek nie. yelaa. hehehe. aku senang la dengan korang berdue. :) 


A''
abih spm, ntahla A. ko tinggalkan aku camtu je. did i do something for u ? kite kan baru kenal. baru kawan. lau aku salah tlgla bgthu. A , tolong laa. ko memang seorang yang pentingkan pelajaran. time dpt result, nape A. aku datang kat ko. ko lari sehh. ape hal lak nie. R , tolong aku. nape dengan dye ? oke. mungkin dye ade masala. nnti laa aku try cakap dengan dye. have been 2 week ko A tak pernah nak reply mesej aku , aku kol tak angkat. ape ? kenape ? aku risau laa ko camnie. aku taknak pikir buruk. aku setakat ni takde sakitkan hati ko dude. aku dah penat pikir. ko tak dapat masuk universiti/ipta kan. aku tahu dr yang lain. wehh. jgn camni. jgnla sedeh sgt. aku pun takdapat masuk U tahu. aku sedey sgtt. tlg laa cakap dengan aku. aku nak share dengan ko. ;(( tlg babe..aku mampu nangis je..ko ni kenape.. mesej la aku.. tanyer khabar aku ...........
then, aku topap kan ko rm5. sorry la rm5 je. ye. aku topapkan ko. aku call ko lagi. asal tak angkat. ya allah haiii..NAPEE ! aku da nangis separuh gile dah nie. mate aku da bengkak2 nih. tak boleh nak pikir dengan betul da nie. ya allah.. nape A?? ouhh R. oke2 baru terpikir ko. R please. tlg aku. mungkin ko call dye answer. ke dye dah tukar number ? ermm. R says, oke2.noni jgn laa nangis lagi. nnti R tlg ckp kan ye kat A. dah dah* nnti R call noni balik k. bye..
ok.im waited.... hope some miracle will happen ^,
R call balik. noni, R da cakap kat A da. pasni noni call R da suruh A answer. bgthu R lau A tak answer oke. dah dah* g call dye..
then, i call A. berdebar ati nie.. hope dye bgthu nape semue nie ley terjadi. mate da menitiskan airmate nih. A answered it. then, dye je yg cakap. ya allah. lemahnyer aku nie..im so weak..i too missed dye.. then dye say, ''dahla..sy harap awak paham ye..''
aku g kat my bed, rebahkan badan nie..nangis lagi...nangis mate bengkak..sape pernah tengok mate i bengkak mcm allergic tuh. yah.camtula my eyes look like.. sorry*i takdengar dye cakap abih..yg i cakap, just hello...'' nangis lagi.. after dye say that, im just say bye...'' ;'(


have been 2 years. aku tak cakap/contac dgn A. oke. dye pun ade fb. dahlame aku just see wall fb dye. see pictures dye. yah. i missed dye. takde sorang pun thu ape aku nga rase kan. engat aku takengat lagi sal kejadian dulu-dulu tuh. i will not forget it ! dye cakap tu je, '' dahla..sy harap awak paham ye.. '' pastu aku letak. dye tak pernah nak explain why. one day i''ll knew it. hate it. such a shits*

R''
yelaa. ko laa kawan kepada kawan aku, A tuh. yah. kite start close kan lepas tuh. tak laa close mane. kite selalu connected kan. u story about u life, im also story about my life. selalu aku pikir harap A tu kau. aku senang suke dgn A. bukan senang aku nak 'senang' dengan org baru kenal nie. dye yang kirimslm nak kawan dengan aku. yahh. suke laa kan lau ade org nak berkawan dengan kite. A baik. tp i will not accepted ape yg dye buat tuh kat i. thank God. :) 
aku takyah nangis lagi da sal dye da. dye dah ade life dye sendiri. aku pun. pastu aku amek keputusan smbung study at malacca. hey babes. aku pun takdapat masuk U. aku masuk kolej je. ko dpt poli, bersyukur laa. aku doakan kebahagian ko oke :)
R. aku selalu citer sal budak laki yg keje same dengan aku tu kan. hehe*acab. yah aku suke laa kt acab tuh. nice* gatai ! haha. R recommend kan try laa dengan dye. hehe(suke suke :D) oke.lame2 memang tersangkut dengan acab tuh. then, kan aku tak dapat U. aku sedeh laa kan. R. ko pun recommend kan aku masuk laa kolej kat melaka tuh. yah automatically ko da mainkan peranan penting perkara yg paling penting dalam hidup aku :) really appreciate it. hehe
kite close. ko pun uitm melaka kan. senang laa pape inform ko kan. aku sedeh aku citer kat ko. ko pun same. sedeh same-same :) 
now, A already leave me. without any tipical explaination. aku harap R tak camtu jgak. im really can be good bestfriend. tlg*jangan buat aku cam A buat kat aku tuh. please ..
R...R...R......
now u want to leave me also. did your couple didnt want see i friends with u? ouh please. i really never want the same things happen again.......oh God...i dont share right now..till then i will story about it later.....im so sad............ ;(( dye (R) dah tak contac me dah..why... u want to go somewhere else then dissapear...? ouhh..please.... ;'((

A & R
why babes......?
im totally break down....so sad.... ;'((

No comments:

Post a Comment