About Me

My photo
Assalamualaikum (: known as nonnyy :) yellowish-brown skin tone. 21 years old. still studying. 166sm. 50kilogram average. Not so talkative and positive not passively. Arrogant little bit yes i admit it. Fanatic skinny jeans but i'm fat (: shark teeth HAHAHA but i love my smile. Never published my blog. I create just to share my personal life with you. My pleasure to meet u all. cheers (:

Sunday, August 15, 2010

Bukit Bintang, Pavilion =)

hello readers :)) today i think i want share with something that i love most. PAVILION ! so excite me. this is the place where am i got new work experience nandos :) got my favourite stuff on it, and the most i love love love most that it i meet my MR PERFECT, my sygg ever. hahaha. baby i got u. :DD baby alahaii kesian u dpt i, i nie teruk taw. bangun so lately sampai kadang2 3pm bru i wake up. haha. im so lazy laa. tak pandai masak. selekeh. sungguh boros. :D baby ! im lucky to have u as my own. sebelum married i promised i learnt all this and be your MRS PERFECT ever. nak belajar masak sedap2 mcm mak u. im promise ! ;))))))
                            fellows on nandos :)) make me proud off. im got my experience work as part/full time since jan2009/june2009. i learnt on how to serve customer, to solve some other things. arhh. i hate it that im really cry easily when i cannot fulfish other need. im too soft to work as server. i want it. but im so weak. tak boleh angkat berat sikit. ahh. aku takde kawan sgtt. sume boys sahaje. lau thu nape nak amek aku kerja. aku saje2 mintak kerja situ. lagipun server je. org makan ko tukang lap meje je. ko boley dpt kerje lebih baik taw. entahlaa. aku da dpt kerje situ alhamdulilah. tempat len mcm nak aku kerje situ je. agpun aku pakai tudung. huhh dear. u always help me doing my work. u da tawan hati i almost. ahh. takboleh2. he so kind for me. tp lame2 sumpah aku takleh nak tipu diri aku sendiri, dye memang sgt baik for me. doing care about me. alahaai nonny. kau memang dah suke dye ! please laa jgn tipu diri sendiri. alamakk. bile buat kerja aku takboley laa klw dye takde. suke tengok muke dye. ahahha. dye masuk lambat arinie. hurmm. takde semangat laa. aicehhh ! kau nonny memang gatal kan kan !! aishh. so slow aku buat keje rnie. sumpah takde semangat. dahlaa lapar nie. break lambat lagi nie. aku malas laa nak tegor yg len. sume mcm aku je buat kerja. korang asek2 g belakang men2 gelak2 lagi. nak bergurau tu tak salah. tp kdg2 agak2 laa oke ? dahla. sukati korang laa. aku buat kerja aku. ehh mamat nie. ahaa. da smpai da. aishh. my life going colourful daa. aku asek nak tersenyum jek. aikk. afifi tanyer, asal td kemain bad mood lagi. but now happy lak?? hehe....,aku je thu. . . .
                             that a story about me n him at work. <3 .... i love him so much. .

                             aku kerja balik as part time on my sem break.aha.saje je kerja.nnti ade duit lebey nnti boleh belanjer raye.hurmm. babes. korang memang terbaik laa. AMAL, QILA org yg paling aku rendu gile babeng ! miss korang sgtt. girl bestfriends everr aku pena rapat ! antare yg terbaik. rendu korang sgt2. bile mau jumpee.. lau takde sem baru nie aku dah kerja situ full time daa. aku sedey uhh tinggalin korang. nak nangis jek berhenti rituu. ;((
                             things that i highlight was nandos - meet my sygg <3 - meet AMAL , QILA and others nandos staff. i love nandos because of them. hug~ ^.^ 

No comments:

Post a Comment